6.6.11

Εδώ ο κόσμος καίγεται, βαρκούλες αρμενίζουν

Τις τελευταίες μέρες έχω άγχος. Πολύ άγχος. Είδα πως με κηνηγούσε ο

Arnold Schwarzenegger μαζί με τον δύδιμο αδερφό του να με σκοτώσουν και τελικά σκοτώσαν την Madonna!

Το να ψάχνεις για δουλειά είναι προσόν και δουλειά από μόνο του. Αύριο το πρωΐ έχω την προφορική εξέταση του μεταπτυχιακού και δεν έχω κάνει καμία σημείωση ακόμα. Ότι μπορεί να πάει στραβά με τους πελάτες μου, πάει. Όλοι γύρω μου περνάνε κρίση, χωρίζουν, θέλουν να αλλάξουν δουλειά, μια διαρκής γκρίνια. Το στομάχι μου είναι κόμπος και ρίξαμε και ένα ξεγυρισμένο δύοωρο καβγά με τον Εργένη. Το πανεπιστήμιο ετοιμάζει την έκθεση και καθημερινά όλο και κάτι έχω να κάνω με αυτό. Γενικά έχω χρόνο να είμαι σε απόγνωση αλλά δεν έχω χρόνο να ηρεμήσω. Και με έχει πιάσει και το παράπονο που θα ξαναμεταναστεύσω και δεν έχω τόπο, δεν έχω ελπίδα.

Χθες χτυπάει το τηλέφωνο και ήταν η μάνα μου:

-Drama Queeeeeeeen...(ναζιάρικα όπως δεν την έχω ξανακούσει)
-Έλα ρε μαμά. Τι έγινε
-Ξέρεις ποιον θα συναντήσω αύριο...;;; (και δως του νάζι η μαντάμ)
-Χμ... Τον Α.
(Ο Α. ήταν ο έρωτας την ζωής της όπως απεδείχθη μετά και πρώην της πριν ξεχάσει να χρησιμοποιήσει προφυλακτικό και μείνει έγκυο
ς σε εμένα με τον βιολογικό μου πατέρα. Το στόρυ είναι φωτορομάντσο γιατί την χώρισε αυτός αλλά επειδή η κολλητή της μάνας μου την έθαβε και μετά που την ξαναθυμήθηκε ήταν ήδη έγκυος σε εμένα και από την ντροπή της δεν του το είπε ποτέ. Όταν η μάνα μου έβγαλε επίσημα το διαζύγιο ο Α. είχε παντρευτεί και αυτός και είχε κάνει παιδιά. BAD TIMING)

Φυσικά ακολούθησε ένα ντελύριο που δεν έχει κανένα νόημα να σας το περιγράψω αλλά ήταν από το που θα συναντιόντουσαν, τι θα φορούσε, πως ένιωθε και πραγματικά δεν μπορούσα να το παρακαλουθήσω γιατί ήμασταν 10 άτομα για αποχαιρετιστήριο BBQ απλά έκανα υπομονή.

Σήμερα δεν την πήρα και την άφησα να ηρεμήσει, γιατί πραγματικά δεν αντέχω και άλλο στρες γύρω μου, όλα καταρρέουν και νά σου το αγόρι μας ο Α. μου έστελε email

"Πόσο συγκινήθηκε που ξαναντάμωσαν μετά από 27 χρόνια και μπουρ μπου μπουρ μπουρ" την ώρα που σαν την μανιακή έχω 300 παράθυρα ανοιχτά και παίζω πιάνο στον firefox για να βρω ΜΙΑ μόνο μία αγγελία.

ΒΛΕΠΕΙΣ Η ΓΕΝΙΑ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΜΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΡΟΜΑΝΤΙΚΗ....

2 σχόλια:

mamma είπε...

η μαντόνα πού κολλάει σε όλο αυτό;-P

DRAMA QUEEN είπε...

Άσε, και όλο διάσημους βλέπω στον ύπνο μου τελευταία Μάμμα!