11.12.10

Τι θες να φάμε την Πρωτοχρονιά;

Τελευταία έχει αρχίσει να επιδεικνύω οργανωτικές ικανότητες σε μία χώρα που φημίζεται για αυτό, ένας καθηγητής στο πανεπιστήμιο μου πρότεινε να το γυρίσω στο project&team management. Tου απάντησα πως δεν θέλω να πεθάνω στα 40 από καρκίνο.

DQ- Τι θες να φάμε την Πρωτοχρονιά;

E- Χαχαχα! Καλό! Μωρό μου, ΤΙ ΛΕΣ;

DQ- Λέω ότι όταν γυρίσουμε από το ταξίδι το ψυγείο θα είναι άδειο και όλα θα είναι κλειστά.

E- ....Πω,πω...έχεις δίκιο..


DQ- Λοιπόν κότσι γουρουνόπουλοy με πατάτες και σταφίδες στον φούρνο πως σου φαίνεται;

E- Ό,τι θες, άλλωστε εσύ τα κανονίζεις όλα καλύτερα!

DQ-...

E-Εισιτήριο έκλεισες;


DQ-Όχι... μόνο αυτό δεν έκανα ακόμα. Το βρήκα όμως, θες να το κλείσεις εσύ;

Μαλώναμε για μία ώρα στο τηλέφωνο, ποιος θα ψωνίσει ισοθερμικές φανέλες και κάλτσες(αν και προσφέρθηκε βλέπω να το κάνω εγώ), ποιος κλείνει εισιτήρια (εγώ), ποιος κλείνει ξενοδοχεία(εγώ) για τα άπειρα ταξίδια που έχουμε κάνει, ποιος κανονίζει που και τι(εγώ), ποιος ετοιμάζει πλάνο(εγώ), και επειδή σηκώθηκε από το κρεβάτι να κλείσει ένα εισιτήριο που του πήρε 10 λεπτά μου είπε ότι του γκρίνιαζα μία ώρα ενώ αν το είχα κάνει μόνη μου θα τελείωνε το θέμα νωρίτερα.

Τελευταία παρέχω γραμματειακή και ταξιδιωτική υποστήριξη στον Εργένη και σε άλλα άτομα, αναλαμβάνω καταστάσεις που σκάτωσαν άλλοι και απλά τις τελειώνω, καλά δεν περιμένω ευχαριστώ, απλά, λίγο pampering λίγη φροντίδα και προδέρμ που και που για να τραβάει ο γάιδαρος.

Και αν αναρωτιέστε πως έφτασα ως εδώ να σας πω πως ήμουν το πλέον ανοργάνωτο άτομο, ποτέ δεν είχα συγκεκριμένη ώρα που έπρεπε να πάω για ύπνο, φάω, δω τηλεόραση, διαβάσω, ενίοτε η μάνα μου δεν με άφηνε να βγω μέχρι να συμμαζέψω το δωμάτιο μου γιατί δεν μπορούσε να φτάσει στο μπαλκόνι να απλώσει ρούχα πατώντας πάτωμα, και γενικα ήμουν του παρά 3 ή του και 5.

Ψυχαναγκασμούς να ξέρω που θα θέλω να κάνω διακοπές το καλόκαίρι ή αν θα βγω το Σάββατο, ευτυχώς δεν έχω και δεν επιβάλω σε κανέναν. Ότι ταξίδια πήγαμε με τον Εργένη το κανονίζαμε 2 μέρες πριν χωρίς να έχουμε ιδέα, αλλά πλέον όσο τα οικονομικά μου στενεύουν τόσο κανονίζω πιο νωρίς. Όσο το μεταπτυχιακό τελειώνει τόσο κοιτάω το πρόγραμμα και έχω "κλείσει" μεχρι το καλοκαίρι.

Όλα ρέουν πιο ομαλά και τα πληρώνω λιγότερο. Και δεν αναγκάζομαι να φορέσω λερωμένα ρούχα γιατί η ντουλάπα μου αποτελεί υπόδειγμα. Αλλά θέλει χρόνο. Και ενίοτε γίνομαι δυσάρεστη και συχνά τσατίζομαι κρατώντας την ψυχραιμία μου. Και είναι εύκολο να βασίζονται πάνω σου για τους άλλους αλλά όχι για σένα.

Προσπαθούσα σήμερα να θυμηθώ πόσο ωραία πρέπει να ήταν να είμαι ο παλιός μου ανοργάνωτος εαυτός.

16 σχόλια:

gnostosagnostos είπε...

ποπο.....γερνας

χαχαχα!

εγω ευτυχως ειμαι ακομα ετσι:P

kalhmera!

DaisyCrazy είπε...

αχ είναι πολύ όμορφα να'σαι ανοργάνωτη.
κι η οργάνωση τι μας προσφέρει δηλ; μια ψευδαίσθηση ότι ταχτοποιούμε το χάος.

Ferdinand+Miranda είπε...

ooooxiiiii****
*de gernas*, orimazeis, ante, se vlepw me paidakia* plaka kanw*
den einai wraia i sugurismeni -pleon- ntoulapa?
de kserw tin ethnikotita tou ergeni, alla edw pisw stin Ellada to 99,9% einai kapws etsi: ta perimenoun ola sto piato!

prospathw na ''xtisw'' ti douleia mou kai ant aftou erxomai spiti tou kai katharizw me tis wres, pws sou fainetai afto? episis mou kanei entupwsi gia ton eafto mou, kathws to ergastirio mou akoma einai osan vomvardismeno topio.

sumperasma: 1.eimai fluari.
2. kati exoun pou par ol afta mas krataei kanta tous.
3. i organwsi einai anapofefktiiiii!

the BluElephant είπε...

άντε να αρχίσουν τα ταξίδια να ξελαμπικαρει λίγο ο εγκέφαλος γιατί το πολύ πριόνισμα αρχίζει να φρικάρει τα πάντα



(εγώ γιατί έχω την εντύπωση ότι δεν θα ωριμάσεις ποτέ με την έννοια που χρησιμοποιούν οι μεγάλοι? ¨))

Ανώνυμος είπε...

Οι οργανωμένοι είναι οι πιο ανοργάνωτοι και οι ανοργάνωτοι, αν το βαλουν στόχο γίνονται οι πιο οργανωμένοι γιατί ξερουν απο ανοργανωσιά!

Τεμπέλα να μην εισαι και ολα τα αλλα γινονται!

Κι εγω τωρα τελευταια οργανωνομαι...με πολύ κόπο!

φιλια

manetarius είπε...

Καλημέρααα!! :)
Πω πωω... τι να πω κι εγώ που στο σπίτι είμαι ο παλιός ανοργάνωτος εαυτό σου και στη δουλειά είμαι γραμματέας (γραφίστρια, μεταφράστρια, αποθηκάριος...) και πρέπει να οργανώνω όλη την εταιρεία; Διχασμένη προσωπικότητα!
Κουράγιο! :)

υ.γ. αφού κάνεις και τα ταξιδάκια σου, μη μιλάς καθόλου... εμείς τα κόψαμε κι αυτά! :)

Кроткая είπε...

αχ πόσο σε καταλαβαίνω, πόσο πολύ!!

DRAMA QUEEN είπε...

Γνωστέ,
Δεν τρως την γλώσσα σου! Γερνάνε τα μπουμπούκια ρε; :ΡΡΡ
Ευτυχώς, ευτυχώς αλλιώς τι θα κάναμε! :D
Καλημέρα!

Daisy μου,
και το χάος είναι μια μορφή οργάνωσης άλλωστε. Ήταν πολύ ωραία θυμάμαι..

DRAMA QUEEN είπε...

F+M,
εννοείται πως ο Εργένης είναι Ελληνάρας!! Βέβαια κατόπιν συζήτησεις με φίλες μου άλλων εθνικοτήτων και άλλοι λαοί και όχι μόνο οι Μεσόγειοι είναι έτσι (είμαι σίγουρη όμως ότι Σουηδός δεν θα το έκανε ΠΟΤΕ αυτό!)

Πρέπει να κοιτάς την δουλειά σου! Γιατί το κάνεις αυτό; Το εργαστήριο είναι δημιουργικό απλά να καθαρίζεις μετά μόνο.

Δεν είσαι φλύαρη!

DRAMA QUEEN είπε...

Μπλε Ελέφαντα,

Και που να δεις τι έκανα σήμερα, τύφλα να έχει ο Μπομπ ο Μάστορας!
Δεν θέλω να ωριμάσω άλλο, και πολύ χαίρομαι που είσαι σίγουρος!

Φιλιά!

Κούλα,
τεμπέλα είμαι μόνο στον ελεύθερο μου χρόνο. Είναι επίπονη διαδικασία. Ενώ αν ήσουν οργανωμένη ξέρεις πόσο εύκολα θα πήγαινες στην ανοργανωσιά;

Φιλιά!

DRAMA QUEEN είπε...

Βρε καλημέρα στο Μανιταράκι μας,

Όταν τα κόψω θα αρχίσω να γκρινιάζω για αυτά! Καλό θα ήταν να μην πεις στην εταιρία σου πως είσαι στο σπίτι ή όταν τους καλείς να συμμαζεύεις. Τι λες;


Κρότκαρ,
Πόσο χαίρομαι που δεν είμαι μόνη στο κλαμπ! Δεν θέλω να βασίζονται πάνω μου, θέλω να μου λένε "Άστο πάνω μου και έγινε!"

DonnaBella είπε...

se auth th xwra anagkazesai na organwtheis, alloiws ta plhrwneis ola xrysa. :-(
paradeigma - to eisithrio to arxiko gia thes/nikh to plhrwsa 140, to 2o pou ekleisa molis thn prohgoumenh kyriakh gia thn pempth pou mas perase 186 liria. exw petaxei polla lefta etsi se eisithria ths teleutaias stigmhs. einai meta na mh leitourgeis vasei atzentas, e? ti wrimothtes k kourafexala, dei dh xrhmatwn w andres k gynaikes athinaioi. ax!

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Δεν έρχεσαι και προς τα δικά μας τα λημέρια? Μάλλον θα χρειαστούμε τις ικανότητές σου!!!

DRAMA QUEEN είπε...

DonnaBella,
ΤΙ ΛΕΣ ΚΑΛΗ ΜΟΥ??? Τόσο πολύ όχι δεν έχω πληρώσει εισιτήριο. 80 πήγαινε έλα με βαλίτσα είμαι πλέον, αμέεε!

Παύλο,
εγώ το σκέφτομαι, αλλά με τι προϋποθέσεις; Εδώ μπορεί να δούμε και κανά φράγκο..

Ανώνυμος είπε...

Καλή χρονιά κοριτσαρα μου!
Με υγεια και αγαπη! φιλια πολλα

Ανώνυμος είπε...

Σε νιώθω όμως δεν ξέρεις πόσο....!