1.10.09

FRIENEMY - Μέρος 1ο

(Αύριο το πρωί θα πάω για διαλογισμό σε ένα πάρκο μακρυά, η βλαμμένη δεν το ξέρει. Ελπίζω ο διαλογισμός να με βοηθήσει να γράψω με λιγότερη λάβα το επόμενο post.)

Το ήξερα από την πρώτη στιγμή που πάτησε το πόδι της ότι δεν ήταν για καλό. Έβαλε όλες τις μαλακίες που πήρε στο δικό μου ράφι, αγνοώντας το δεύτερο σχεδόν άδειο ψυγείο δίπλα ακριβώς. Της πρόσφερα εσπρέσσο και έβαλε γάλα η ξεδιάντροπη εξηγώντας μου ότι αυτή είναι η ιδέα της του cafe latte. Την ρώτησα τι γνώμη έχει για τους Βέλγους. Ερώτηση παγίδα. Τους μισώ. Έχει κολλητό Βέλγο. Με ρώτησε αν έχω ξαναμείνει μόνιμα εξωτερικό. Όχι. Αυτή μετράει Νότια Γαλλία, Σιγκαπούρη και αλλού και κάπου αλλού. Στα αρχίδια μου ήθελα να της πω.
Ξαφνικά ένα βράδυ έκαναν επιδρομή τα ψηλά hobbits! Κάτι χτικιάρικα, άσχημα, ξαθνομπάμπουρα αγοράκια με διπλωμένα τα μπατζάκια τους να πατάνε ξυπόλιτα στο πενταβρώμικο πάτωμα της κουζίνας μας και να πετιούνται σαν πυγολαμπίδες μέχρι να πάθω ίλιγγο. Οι φίλοι της και η βλαμμένη κατέστρεψαν κάτι πολύ ωραία fusilli που αγοράζαν και πήγαν να κάνουν ναπολιτέν, καταλήγοντας τα καημένα να φάνε ένα πιάτο που θύμιζε μακαρόνια μπλουμ.
Και ενώ όταν έχω κόσμο πάντα την καλώ και την συστήνω σε όλους μου τους φίλους (είμαι κοινωνικός ανθρωπος με τρόπους από το σπίτι μου), αυτή όχι απλά δεν με σύστησε στα χόμπιτ που τα φιλοξενήσαμε κιόλας στο διαμέρισμα ΜΑΣ, μιλούσαν μπροστά μου μόνο στην μπουρδουκλωμένη γλώσσα τους. Ποτέ δεν μιλάω ελληνικά αν υπάρχει έστω και ένας που να μην καταλαβαίνει.
Στο πάρτυ που κανόνισα να πάω με την Ν.Β.F = New Best Friend = καινούργια μου κολλητή = γκόμενα μου, μας κουβαλήθηκε και αυτή γιατί η γκόμενα μου ανακοίνωσε στην κουζίνα ότι θα πάμε και από ευγένεια(αυτό μας μάρανε πανάθεμα μας) μαζεύτηκε η Σάρα η Μάρα και το Κακό (και για την βλαμμένη μιλάω) συναπάντημα.
Από την πρώτη μέρα που την γνώρισα ξέρει ότι μιλάω Γερμανικά γιατί με έχει ακούσει, συζητήσαμε και μου είπε ότι μοιάζει με την δική της αλλά άφησε να εννοηθεί πως δεν ξέρει. Στο πάρτυ πλησιάζει ένα πολύ ωραίο γκομενάκι και μου μιλάει, ο Ivo από την Αυστρία, και μιλάμε Γερμανικά για λίγο αλλά το κόβουμε γιατί είπαμε είναι αγένεια. Τον γνωρίζω σε όλη την παρέα (γιατί είπαμε εγώ έχω τρόπους από την Ελληνίδα μανούλα μου) και αναγκαστικά στην βλαμμένη. Η οποία παθαίνει Ω εκ του θαύματος Γερμανική γλωσσοδιάρροια. Φυσικά όμως η βλαμμένη δεν καταλάβαινε γρι από αυτά που της έλεγε ο Ivo (ο οποίος επειδή είναι από την Αυστριά και έχει γούστο το παιδί) ακόμα και όταν βγήκα έξω για τσιγάρο με τον Έλληνα φίλο μου, την παράτησε και ξαναήρθε στην παρέα μας όταν γύρισα. Στο ενδιάμεσο ο πιο άσχημος του πάρτυ της είχε πιάσει κουβέντα, όσο αυτή κοιτούσε πλαγίως τον Ivo, που κοιτούσε εμένα.
Χο,χο,χο!
5 μέρες πριν ρώτησα στην κουζίνα αν ήθελε κάποιος να αρχίσει Γιόγκα γιατί θα πήγαινα σε ένα δοκιμαστικό μάθημα του πανεπιστημίου που θα μπορούσαν να έρθουν μαζί μου. Η γκόμενα μου και μια άλλη ψήθηκαν και το συζητούσαμε για μέρες όσο η βλαμμένη δεν έλεγε τίποτα μπροστά μας. Όταν ήρθε η ώρα να πάμε στις εγγραφές των δραστηριοτήτων μας είπε πως θα γραφτεί Γιόγκα.
Ποια το είπε πρώτη μωρή μαλάκω, μην χέσω!
(Συνεχίζεται..)

20 σχόλια:

mamma είπε...

Κοπελιά πάρτο αλλιώς γιατί θα βρεις. Βέβαια από την άλλη σκέφτομαι ότι αν το πάρεις αλλιώς εγώ πού θα διαβάζω τέτοια εξαγριωμένα ποστ ;)

Σε φιλώ μικρή μου και συστήνω υπομονή και σχεδιασμό εξόντωσης του εχθρού... προσφέρομαι άνευ αμοιβής και ανοίγω το δρόμο για τους υπόλοιπους που γουστάρουν (εγώ το σκέφτηκα πρώτη, 'ντάξει;). Για σκέψου πόσο πιό διασκεδαστική θα γίνει η συγκατοίκηση με το κακό συναπάντημα όταν έχεις πίσω σου μια ολόκληρη ομάδα. Προτείνω μπρέιν στορμ καθ' εκάστην (μήπως έγινα υπερβολική;).

ethanandthecity είπε...

Βγαλμένο απ' τη ζωή?

Stratos Bacalis είπε...

Να συμμετάσχω κι εγώ στην ομάδα εξόντωσης? Βουρ!

Ανώνυμος είπε...

Είμαι χρόνια στη Γερμανία και γερμανίδα δεν έχω πηδήξει. Δε νομίζω ότι υπάρχει άλλος καλύτερος τρόπος να πάρεις εκδίκηση από μια γκόμενα. Την αφήνεις αγάμητη. Άχρηστες, ανίκανες στην κουζίνα, αντιερωτικές, σαβουρογαμιόλες και με αξύριστα πόδια. Α και από ότι μου έχουν πει ψόφιες και στο κρεββάτι.

Περαστικά σου με τους μαλάκες. Πιο απροσάρμοστος λαός στο διεθνές γίγνεσθαι δεν υπάρχει. Την ιστορία δεν την έβγαλαν τυχαία και τους ξένους στη χώρα τους τους θέλουν για υπηρέτες και τους καταστρέφουν ή τους περιθωριοποιούν. Σα να τους έχουν απομονωμένους σε στρατόπεδο συγκέντρωσης.

Ο κλάδος σπουδών μου είχε παράδοση στα μεταπτυχιακά στη Γερμανία. Από τους καθηγητές μου στο πανεπιστήμιο κανείς, πλην ενός, δεν έστειλε τα παιδιά του στη Γερμανία για σπουδές προπτυχιακές η μεταπτυχιακές. 12 τέτοια βιογραφικά βρήκα κι ένα από αυτόν που έστειλε την κόρη του. (Ας είναι καλά το google και το facebook που μου δωσε τις πληροφορίες.)

Βέλγιο ή Αγγλία είσαι;

DonnaBella είπε...

den xerw an einai politismikes diafores (skandinavh h ollandeza?)h apla einai psiloprovlhmatiko to atomo. epeidh sygkatoikeite de xreiazetai na ginete k kollhtoi. mh skas,to msc exei toso treximo pou syntoma tha synantieste mono araia k pou se kanena diadromo h kouzina.

DaisyCrazy είπε...

Καβγάδες με συγκάτοικους βλέπω; Καλή φάση :)
Άμα δε σ’αρέσει καλύτερα πες της να "φύγει να πάει αλλού" που λέει κι ο γεράκος στη διαφήμιση ;)

DRAMA QUEEN είπε...

Mamma,
Χαχαχα! Το ξέρω κάνω σαν νήπιο, αλλά θα μου περάσει (αφού πετύχει το σχέδιο).
Μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι, στο έχω ξαναπεί νομίζω. Όχι δεν έγινες υπερβολική, θα ήθελα πολύ να οργανώσουμε μαζί Αρχηγέ (έτσι θα σε λέω από τώρα) το σχέδιο εξόντωσης.

Ethan,
Τα κρεβάτια μας τα χωρίζει ένας τοίχος με την Εχθρό. Τα ζω αυτά που γράφω.

Πιο κάτω ο Τάβαριτς Στράτος μας στηρίζει. Ευχαριστώ Τάβαριτς!!

DRAMA QUEEN είπε...

Ανώνυμε,

Θα σε απογοητεύσω. Δεν είναι Γερμανίδα. Με τις Γερμανίδες τα πάω μια χαρά! Βέβαια δεν κάνω σεξ μαζί τους, ίσως για αυτό! Χαχαχαχαχαχα! Είναι Δανέζα η βλαμμένη.
(Κοίτα τώρα να μου πεις πως γουστάρεις Δανέζες!) :Ρ

Αλλά καλά έκανες και τα είπες γιατί έβγαλες και εσύ την λάβα από μέσα σου.

@DonnaBella
Ούτε και εγώ πιστεύω ότι είναι θέμα λαού. Άλλωστε είναι η πρώτη Δανέζα που γνωρίζω, οπότε δεν έχω καν άποψη για το πως είναι οι περισσότεροι σαν νοοτροπία. Αυτό σκοπεύω να κάνω. Να μην έχω πάρε δώσε μαζί της, αλλά η μοίρα δεν με αφήνει, θα δεις στο επόμενο post γιατί! ;)

@Dorothea
Δεν μαλώνουμε, για αυτό και λέω frenemy. Ξέρεις το παίζουμε καλές ενώ κάνουμε πόλεμο νεύρων η μία στην άλλη. Ψυχρός πόλεμος δλδ.
Δυστυχώς δεν είναι εφικτό αυτό, και δεν την μισώ και τόοοοοοσο πια για να την αναγκάζω να βρει εδώ τέτοια εποχή.(Είμαι καλή ψυχή καταβάθος).

Ανώνυμος είπε...

Γερμανίδες-Δανέζες ούνα φάτσα ούνα ράτσα. Υπάρχει μια μεγάλη διαφορά μεταξύ νοτίου και βορείου Γερμανίας. Οι νότιοι δεν τα πάνε καλά με τους βόρειους. Και φυσικά υπάρχει μικρή διαφορά μεταξύ Αμβούργου και Δανίας. Οπότε το ίδιο και το αυτό.

Να θυμάσαι και κάτι όσο και να μιζεριαζόμαστε με τους δικούς μας, εσείς τα γκομενάκια με εμάς τα αγοράκια κι εμείς τα αγοράκια με εσάς το γκομενάκια το αίμα νερό δε γίνεται. Η επικοινωνία με ένα ξένο είναι πάντα δύσκολη κατάσταση και ακόμη πιο δύσκολη κατάσταση είναι η σχέση. Γι αυτό εκεί στα ξένα να μην ψάχνετε έρωτες. Κάντε λίγο υπομονή μέχρι να επιστρέψετε στη μαμά πατρίδα.

the heckler είπε...

Ερωτηση 1η : Τι σου φταινε καλή μου οι Βέλγοι; Τον Νοεμβριο μαλλον θα παω και εκτός του ότι έχουν απιστευτη μουσικη σκηνη, όσους εχω γνωρισει δεν είναι και πολλοι διαφορετικοι απο μας.

Ερωτηση 2η : Ειναι πολύ ανώμαλο να εχεις φαντασιωση ξεμαλιασματος μεταξύ Drama Queen-Δανέζας γιατρέ μου;

DRAMA QUEEN είπε...

Ανώνυμε,(Θες να σε λέω κάπως αλλιώς; Σκέψου πως και πες μου)

Με Γερμανούς από το Μόναχο τα πάω καλά τώρα που το λες.
Βασικά σε λίγες ώρες θα πάω από το αεροδρόμιο να μαζέψω τον ελληνικό έρωτα μου που τώρα είναι στον αέρα! :)))))
(Οπότε μην αγχώνεσαι για μένα)

Heckler,
1. Οι μεγαλύτεροι βλάχοι, άξεστοι της Ευρώπης μακράν, η χαζομάρα και η αγένεια τους είναι γνωστή σε όλους τους λαούς.
Να ΜΗΝ πας Βρυξέλλες. Επαρχία Βελγίου έχουν περάσει τέλεια φίλοι μου που πήγαν. Εμένα και να με πλήρωνες Βρυξέλλες δεν θα πήγαινα ξανά.
Μουσική σκηνή έχουν και σε μαγαζιά που βγήκα από μουσική και μπύρα έμεινα ευχαριστημένη.

2. Όχι. Αλλά ονειρεύομαι χαστούκια όχι μαλλιοτραβήγματα. (Έχει αγορέ μαλλιά δεν με συμφέρει, ούτε για πλάκα!)

gnostosagnostos είπε...

βρε η βλαμμενη που μαθαινει τοσα πολλα ....
ανοιξε τα ματια σου και μαθε να αντιμετωπιζεις τετοιους ανθρωπους
ειναι μια καλη ευκαιρια ;)

Σοφία είπε...

Χαχαχα αυτά είναι τα ωραία των πανεπιστημιακών συγκατοικήσεων!!! Εμπρός μικρή μου και μην φοβάσαι, σε λίγα χρόνια θα τα σκέφτεσαι και θα γελάς :-)

For the record, με τους Γερμανούς τα πάω μια χαρά, Δανέζα που να συμπαθώ δεν έχω γνωρίσει ακόμα, ο χειρότερος συγκάτοικος που είχα ποτέ ήταν Βέλγος (ο δεύτερος χειρότερος ήταν Έλληνας) και προσωπικά μιλάω ελεύθερα ελληνικά όταν μιλάω με Έλληνες, εκτός αν πρέπει οι γύρω μας να μας καταλαβαίνουν.

Ανώνυμος είπε...

Με κρυόκωλους δε χρειάζεται να είσαι η ζεστή και ευγενική Ελληνίδα, γιατί όπως κατάλαβες, στο τέλος σε περνάνε για μαλάκα. Για να ξεσπάσεις σου συνιστώ άφοβα να φτύσεις μες στο καφέ της! ΧαχαΧΑχΑΧ (ΤΖΑΣΤ ΚΙΝΤΙΝΓΚ... μη το κάνεις ιεροσυλία για τον καφέ!)

Θα σου ρθω Αγγλία και θα της κάνουμε τη ζωή κόλαση ρεεεεε :Ρ
νΤονΤ γιου γουόοοορρυ!

φιλούρες

aggelo είπε...

ΝΑ ΠΑΣ ΓΙΟΓΚΑ QUEENAKI... ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ...

DRAMA QUEEN είπε...

Γνωστέ,
Το έχω ξαναδεί το έργο με την τύπισσα στην ζωή μου και ξέρω πως θέλει υπομονή στις κινήσεις μου.

Σοφία,
Σε ευχαριστώ πολύ ειλικρινά γιατί νόμιζα ότι τα είχα δημιιουργήσει όλα μέσα στο μυαλό μου!
Το ξέρω ότι θα γελάω... Ήδη γελάω! :D

Ατίθασο,
Πες μου τι ώρα έρχεσαι!!!!
Αυτό κατάλαβα και εγώ. Δεν χρειάζεται να είμαι Κιουρία στην Γκεστάπο-Κάφρο. Μπορώ να φτύσω στο φτηνό κρασί της;

Aggelo
Πήγα και γιόγκα και διαλογισμό. Δεν άλλαξαν τα συναισθήματα μου.

Ανώνυμος είπε...

Στο φτηνό κρασί της;;;; Πω πω πωωωω...
Ρε σύ...εσύ έχεις μπλέξει άσχημα! Το αγοράζει και σε TetraPak, το θηρίο; χαχαχαχαχαχ...
Ναι, φτύσε ελεύθερα, σου επιτρέπω!

JD είπε...

Σου δανειζω οπλο και σου κανω και μαθηματα αν και δε νομιζω οτι θα τα χρειαστεις (να θυμασε πισω απο το αυτι..)

Εχεις καλο γουστο,το ξερω:

http://flambeautrading.com/images/Polished_Colt.jpg

DRAMA QUEEN είπε...

Μερσί ρε ατίθασο! ;)

JD,
Όντως πάρα πολύ ωραίο (μπράβο ρε θηρίο, αυτό θα διάλεγα αν έπρεπε) αλλά έχω μια αγάπη προς τα μαχαίρια όπως και να το κάνουμε και έχω και την τεχνική. (Μικρη όταν το πετούσα ΠΑΝΤΑ χτυπούσα στόχο = το δέντρο).
Αλλά σκοπεύω να μην χρησιμοποίησω βία.

TeddyBoy είπε...

Τις Δανέζες τις γουστάρω είναι η αλήθεια (όπως γενικότερα γουστάρω όλους τους Σκανδιναβικούς λαούς, αλλά τέλος πάντων δεν είναι αυτό το θέμα τώρα)..

Υπάρχει ένα μόνο μελανό σημείο στο θαυμασμό μου για αυτές και μου το θύμισες μόλις τώρα:
Κάποτε δούλευα μαζί με πολλές Δανέζες. Όλη μέρα κυκλοφορούσαν στο γραφείο ξυπόλυτες και τα πόδια τους ήταν φυσικά κατάμαυρα από κάτω..

Το τραγικό είναι πως όταν φεύγαμε απ' το γραφείο, φορούσαν τις γόβες τους (ξεκάλτσωτες φυσικά) και κυκλοφορούσαν έτσι μέσα στον καύσωνα.

Άντε μετά να τις πας (για ένα ποτό) στο σπίτι και να 'ρθει εκείνη ώρα που θα βγάλουν τα παπούτσια!!